Redagowanie pism urzędowych –szkolenie online z certyfikatem

80,00 

Szkolenie Redagowanie pism urzędowych wprowadza w tajniki prawidłowego tworzenia pism

  1. Poznaj zasady i reguły redagowania pism urzędowych
  2. Naucz się prawidłowego formatowania dokumentów
  3. Dowiedz się jak pracować z korespondencją elektroniczną

Zobacz plan kursu

Redagowanie pism urzędowych –szkolenie online z certyfikatem

Umiejętność redagowania różnych pism jest bardzo przydatna w życiu codziennym i niezbędna w życiu zawodowym. Aby bez problemu napisać potrzebny dokument warto zaznajomić się z powszechnie przyjętymi zasadami redagowania i formatowania pism zarówno urzędowych jak i służbowych. 

Dlaczego warto inwestować w szkolenie online Redagowanie pism urzędowych?

Szkolenie Redagowanie pism urzędowych zawiera wiele cennych porad i wskazówek, a dodatkowo zbiór wzorów pism gotowych do wykorzystania. Umożliwia rozwinięcie i doskonalenie technik komunikacji urzędowej, co przyczynia się do zwiększenia klarowności i precyzji dokumentów.

W trakcie kursu:

  • Poznasz zasady i reguły redagowania pism urzędowych
  • Nauczysz się prawidłowego formatowania dokumentów
  • Dowiesz się jak pracować z korespondencją elektroniczną
  • Zdobędziesz wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci z łatwością tworzyć prawidłowe dokumenty

Cel kursu:

Uzyskanie wiedzy ogólnej dotyczącej zasad redagowania pism urzędowych.

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu Redagowanie pism urzędowych

  • Zwiększasz swoje kompetencje i kwalifikacje zawodowe. 
  • Podnosisz atrakcyjność swojego CV. 
  • Zdobywasz szansę na awans lub lepszą pracę.
  • Zdobywasz nową wiedzę łącząc naukę z codziennymi obowiązkami.

Adresaci szkolenia Redagowanie pism urzędowych

  • Pracownicy biurowi firm i instytucji
  • Pracownicy urzędów i instytucji administracji publicznej
  • Osoby które chcą nauczyć się poprawnie tworzyć i redagować pisma urzędowe.

Wymagania dla uczestników

  • Warunek konieczny: ukończone 18 lat
  • Komputer/laptop/tablet/smartfon z dostępem do stabilnego internetu

Przebieg kursu

  • Kurs odbywa się w całości za pośrednictwem platformy szkoleniowej, 
  • Po zamówieniu otrzymujesz dostęp do swojego konta gdzie dostępne są materiały kursu
  • Przechodzisz kolejne lekcje, rozwiązując ćwiczenia i zadania
  • Zaliczasz test końcowy 
  • Kończysz kurs, a my wysyłamy Ci komplet dokumentów listem poleconym lub kurierem.

Redagowanie pism urzędowych – szkolenie online z certyfikatem wraz z ćwiczeniami obejmuje 12 godzin edukacyjnych, ale rzeczywisty czas nauki zależy tylko od Twojego zaangażowania.

W cenie kursu otrzymasz

  • Dostęp do interaktywnych materiałów na platformie szkoleniowej do zakończenia kursu, czyli nawet przez 365 dni. Tylko u nas masz tak długi czas na realizację kursu!
  • Dostęp do testu końcowego z opcją wielokrotnych prób zaliczenia
  • Komplet dokumentów wysłanych listem poleconym lub kurierem, czyli:
    • zaświadczenie wydane na podstawie § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych
    • imienny certyfikat wydany przez Niepubliczną Placówkę Kształcenia Ustawicznego Centrum szkoleń MG-edu

Maksymalny czas na ukończenie kursu to 365 dni od jego rozpoczęcia. Tylko u nas masz tak długi czas na realizację kursu!