Redagowanie pism urzędowych –szkolenie online z certyfikatem
Redagowanie pism urzędowych –szkolenie online z certyfikatem
Umiejętność redagowania różnych pism jest bardzo przydatna w życiu codziennym i niezbędna w życiu zawodowym. Aby bez problemu napisać potrzebny dokument warto zaznajomić się z powszechnie przyjętymi zasadami redagowania i formatowania pism zarówno urzędowych jak i służbowych.
Dlaczego warto inwestować w szkolenie online Redagowanie pism urzędowych?
Szkolenie Redagowanie pism urzędowych zawiera wiele cennych porad i wskazówek, a dodatkowo zbiór wzorów pism gotowych do wykorzystania. Umożliwia rozwinięcie i doskonalenie technik komunikacji urzędowej, co przyczynia się do zwiększenia klarowności i precyzji dokumentów.
W trakcie kursu:
- Poznasz zasady i reguły redagowania pism urzędowych
- Nauczysz się prawidłowego formatowania dokumentów
- Dowiesz się jak pracować z korespondencją elektroniczną
- Zdobędziesz wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci z łatwością tworzyć prawidłowe dokumenty
Cel i forma kursu:
Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy ogólnej dotyczącej zasad redagowania pism urzędowych.
Po zakupie kursu otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej, na której znajdziesz materiał szkoleniowy w formie multimedialnych prezentacji, ćwiczeń, zadań, quizów oraz skryptu do pobrania. Oprócz materiałów teoretycznych, z którymi zapoznajesz się samodzielnie, zalecamy wykonywanie ćwiczeń, które dają możliwość przełożenia wiedzy w praktyczne działania.
Kursy przygotowane są w e-learningowym standardzie SCROM. Kurs opracowaliśmy na 12 godzin nauki, ale rzeczywisty czas uzależniony jest indywidualnie od Kursanta, który sam decyduje o tempie nauki.
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu Redagowanie pism urzędowych
- Zwiększasz swoje kompetencje i kwalifikacje zawodowe.
- Podnosisz atrakcyjność swojego CV.
- Zdobywasz szansę na awans lub lepszą pracę.
- Zdobywasz nową wiedzę łącząc naukę z codziennymi obowiązkami.
Adresaci szkolenia Redagowanie pism urzędowych
- Pracownicy biurowi firm i instytucji
- Pracownicy urzędów i instytucji administracji publicznej
- Osoby które chcą nauczyć się poprawnie tworzyć i redagować pisma urzędowe.
Wymagania dla uczestników
- Warunek konieczny: ukończone 18 lat
- Komputer/laptop/tablet/smartfon z dostępem do stabilnego internetu
Przebieg kursu
- Kurs odbywa się w całości za pośrednictwem platformy szkoleniowej,
- Po zamówieniu otrzymujesz dostęp do swojego konta gdzie dostępne są materiały kursu
- Przechodzisz kolejne lekcje, rozwiązując ćwiczenia i zadania
- Zaliczasz test końcowy
- Kończysz kurs, a my wysyłamy Ci komplet dokumentów listem poleconym lub kurierem.
Redagowanie pism urzędowych – szkolenie online z certyfikatem wraz z ćwiczeniami obejmuje 12 godzin edukacyjnych, ale rzeczywisty czas nauki zależy tylko od Twojego zaangażowania.
W cenie kursu otrzymasz
- Dostęp do interaktywnych materiałów na platformie szkoleniowej do zakończenia kursu, czyli nawet przez 365 dni. Tylko u nas masz tak długi czas na realizację kursu!
- Dostęp do testu końcowego z opcją wielokrotnych prób zaliczenia
- Komplet dokumentów wysłanych listem poleconym lub kurierem, czyli:
- zaświadczenie wydane na podstawie § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych
- imienny certyfikat wydany przez Niepubliczną Placówkę Kształcenia Ustawicznego Centrum szkoleń MG-edu
Maksymalny czas na ukończenie kursu to 365 dni od jego rozpoczęcia. Tylko u nas masz tak długi czas na realizację kursu!
Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego Centrum szkoleń „MG-edu” posiadająca:
- wpis do ewidencji niepublicznych szkół i placówek wydany przez Starostę powiatu wodzisławskiego,
- wpis do rejestru szkół i placówek oświatowych
- wpis do rejestru instytucji szkoleniowych w WUP Katowice
- pozytywną opinię kuratorium
Poniżej znajdują się wzory dokumentów, które można uzyskać po ukończeniu nauki.
Oczywiście nazwa kursu, cel kursu czy ilość godzin na każdym wystawionym dokumencie dotyczy konkretnego ukończonego przez uczestnika kursu.